Kaikki matkastasi

Miksi en saa avattua lentolippuani?

Lentolippu eli matka-asiakirja lähetetään aina pdf-tiedostona, jonka avaamiseen tarvitset ilmaisen Adobe Reader -ohjelman.

Jos et onnistu tulostamaan lippuasi sähköpostistasi, voit Tilauslennolla tehtävissä matkoissa tulostaa sen myös Omilta sivuilta. Reittilennoilla tehtävien matkojen liput voimme lähettää tarvittaessa uudelleen jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää