Kaikki matkastasi

Lentoni oli myöhässä, miten toimin?

Lennon myöhästyminen voi johtua esim. teknisestä viasta, sääolosuhteista tai ilmatilan ruuhkautumisesta. Matka voi viivästyä odottamattoman syyn vuoksi, joten tärkeät tapahtumat kannattaa sijoittaa muuhun ajankohtaan kuin matkan alkuun tai loppuun.

Myöhästymistapauksessa seuraa lentoyhtiön tai lentoyhtiön edustajan antamia tietoja. Tjäreborgilla ei ole omia edustajia lentokentällä Suomessa, eikä omatoimikohteiden lentokentillä. Huomaa myös että kohteissa joissa on opaspalvelu ei henkilökunnallamme välttämättä ole mahdollisuutta tulla turvatarkastuksen jälkeen olevalle transitalueelle.

Tjäreborg noudattaa matkapakettiehtoja myös lennonmyöhästymisten osalta.

Lisätietoa matkustajan oikeuksista lennon myöhästyessä



Jos tarvitset lennonmyöhästymistodistuksen matkavakuutustasi varten, saat sen lentoyhtiön sivuilta:

Thomas Cook Airlinesin myöhästymistodistus.

Muiden lentoyhtiöiden lennonmyöhästymistapauksissa, anna palautetta, niin otamme sinuun yhteyttä. 

 

 

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää