Kaikki matkastasi

Miten teen asiakaspalautteen matkastani?

Jos olet matkalla tyytymätön, haluamme tietää sen saman tien. Jos odotat palautteen kanssa kotiin asti, emme enää voi korjata lomasi virhettä ja auttaa loman jatkumisessa mukavammissa merkeissä. Ota siis aina yhteyttä Tjäreborgin edustajaan jo kohteessa, jos olet tyytymätön.

Jos asiaasi ei voida ratkaista kohteessa, voit  ottaa meihin yhteyttä kotiinpaluun jälkeen palautelomakkeella.

Otamme mielellämme vastaan palautetta kaikista matkapalveluistamme. Oli palaute positiivinen tai negatiivinen, on sillä aina ensiarvoisen tärkeä merkitys palvelujemme ja asiakaskohtaamistemme kehittämisessä.

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää