Kaikki matkastasi

Sisältyykö tilauslentomatkaan hotellikuljetus?

Tietyissä tilauslentokohteissamme kuljetukset sisältyvät jo valmiiksi matkan hintaan. Suurimpaan osaan tilauslentokohteista kuljetukset voi ostaa lisäpalveluna - hotellikuljetuksen voit silloin valita matkavarauksen yhteydessä tai Omilla sivuilla ("varaa lisäpalveluita") varauksen teon jälkeen. Varausjärjestelmämme kertoo varausvaiheessa vetovalikossa mikäli kuljetus on varattavissa. Mikäli olet varannut kuljetuksen Tjäreborgilta, näkyy se lisäpalveluna matka-asiakirjassasi. Kun on aika lähteä kotimatkalle, bussi noutaa sinut ilmoitettuna aikana. Tarkka noutoaika ilmoitetaan tekstiviestillä aikaisintaan 48 tuntia ennen kotimatkaa siihen matkapuhelinnumeroon, jonka ilmoitit matkaa varatessasi.

Kaikkiin kohteisiin ei välttämättä ole jatkoyhteyttä saman päivän aikana. Suosittelemme tarkistamaan jatkoyhteydet hyvissä ajoin ennen matkaa. Kuljetus voi olla bussilla, minibussilla tai yksityisellä taksilla, joskus myös veneellä. Bussikuljetuksessa voi olla muita matkustajia eri kansallisuuksista. Matkustajan tulee itse huolehtia mahdollisten erikoisvarusteiden (esim. pyörätuoli tai urheiluvälineet) soveltuvuudesta lentokenttäkuljetuksiin. Matkustaja on itse vastuussa siitä, että matkatavarat saadaan lentokenttäkuljetuksen kyytiin ja kyydistä pois. Muutoksia kuljetuksiin saattaa tulla lyhyelläkin varoitusajalla matkanjärjestäjästä riippumattomista syistä, esimerkiksi sääolosuhteiden vuoksi. Muutokset voivat tarkoittaa aikaisempaa lähtöaikaa hotellista, pidentyneitä odotusaikoja ja yöpymisiä.

Bussi- ja laivamatkojen kestot, jotka kerrotaan sivuillamme, ovat matka-aikoja ilman odotusaikoja. Odottamista saattaa olla lennon saapumisen ja kuljetuksen lähtemisen välillä. Tästä syystä voit joutua odottamaan lähtöä lentokentällä.

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää