Kaikki matkastasi

Mihin henkilötietojani käytetään?

Tjäreborg käsittelee tietoja henkilötietolain mukaan. Varattuasi matkan meiltä, välitämme tarvittavat tiedot yhteistyökumppaneillemme, kuten lentoyhtiölle ja hotellille.  Käytämme tietoja myös ollaksemme sinuun yhteydessä sähköpostilla, puhelimitse, tekstiviestillä ja kirjeitse.

Katso tarkemmat tiedot asiakasrekisteristämme

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää