Kaikki matkastasi

Milloin matka tulee maksaa?

Maksuehdot

Matkan varaus, lähtöön 45 vuorokautta tai alle

Tilauslennolla tehtävä matka, jonka alkuun on enintään 45 vuorokautta, on maksettava heti tilauksen yhteydessä, jotta varaus vahvistuu. Maksaa voit matkasi Nordean, Danske Bankin, OP-Pohjolan, Aktian, POP Pankin, Säästöpankin ja S-Pankin verkkopankkitunnuksilla, Nordea Rahoituksen Nettiluotolla, Visa Debit ja Credit, Visa Electron, MasterCard Debit ja Credit, Eurocard ja American Express –korteilla sekä Tjäreborgin sähköisellä matkalahjakortilla.

Matkan varaus, lähtöön yli 45 vuorokautta

Tilauslennoilla tehtävän matkan ennakkomaksu (200,-/henkilö, Thaimaan matkoilla 300,-/henkilö) tulee maksaa seitsemän päivän sisällä varauksesta. Loppumaksu erääntyy kuitenkin aina viimeistään 45 vuorokautta ennen matkaa.

Matkat reittilennoilla maksuehdot

Maksu/maksut on yleensä maksettava välittömästi varaamisen yhteydessä tai viimeistään laskussa mainittuna eräpäivänä. Maksut tulee suorittaa Tjäreborgin internetsivujen kautta Omilla sivuilla varausnumeron avulla (kohta Maksa matka). Tällöin maksu näkyy Tjäreborgilla noin tunnin sisällä maksusuorituksesta. Mikäli maksut suoritetaan muuhun pankkilaitokseen kuin Nordea, on maksusta lähetettävä kuitti sähköpostiin reittilennot@tjareborg.fi eräpäivään mennessä. Maksun voi suorittaa ilman viitenumeroa, sen sijaan Viesti –kohtaan on hyvä merkitä matkan varausnumero.
Mikäli asiakas ei noudata hänelle annettuja maksuehtoja, Tjäreborg pidättää oikeuden peruuttaa varauksen siitä asiakkaalle erikseen ilmoittamatta. Kysymykset matkan maksamisesta tai maksuvaihtoehdoista selvität parhaiten ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ryhmien maksuehdot sovitaan erikseen kirjallisesti.

Usein kysyttyä

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Viimehetken matkat ja useimmat...

Lue lisää

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää