Kaikki matkastasi

En saanut varauksestani vahvistusta sähköpostiini, onko varaus kunnossa?

Jos olet antanut oikean sähköpostiosoitteesi varaukseen, saat vahvistuksen heti kun varaus on tallentunut. Jos käytät esim. gmail.com osoitetta, tarkista myös roskaposti ja tarjoukset kansio, koska joskus varaus saattaa ajautua sinne.

Viimehetken matkat ja useimmat reittilentomatkat on maksettava ennenkuin varaus vahvistuu. Tarkista, onko veloitus lähtenyt tililtäsi/ luottokortiltasi ja ota tarvittaessa yhteys asiakaspalveluumme numerossa 09 12371.

Usein kysyttyä

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää

Kuinka paljon maksaa lastenrattaiden kuljetus lennolla?

Yleensä lastenrattaat kuljetetaan veloituksetta. Lue lisätietoja lentoyhtiösi kotisivuilta. ...

Lue lisää