Kaikki matkastasi

Mistä tiedän, että varaus on tehty loppuun saakka?

Varauksen vahvistuksen jälkeen saat varausnumeron, mikä tarkoittaa matkan olevan varattu. Muutaman minuutin sisällä saat lisäksi varausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos näin ei tapahdu, ole yhteydessä Tjäreborgiin. Varauksellasi saattaa olla esim. virhe antamassasi sähköpostiosoitteessa.

Usein kysyttyä

Miten voin muuttaa puhelinnumeroni varaukselleni?

Voit helposti muuttaa puhelinnumerosi varauksen tietoihin, ota yhteyttä 09 12371 tai avaa Tjätti -palvelu niin autamme sinua!...

Lue lisää

Kannattaako tallelokeroa käyttää hotellissa?

Älä jätä maksuvälineitä tai arvotavaroita huoneeseesi näkyvälle paikalle. Suosittelemme, että rahat, kortit...

Lue lisää

Onko kaikilla Tjäreborgin matkoilla opas tai muuta henkilökuntaa?

Meillä on suomenkieliset oppaat monissa valmismatkakohteissamme ja tunnistat oppaan nimikylttiin merkitystä Suomen lipusta. Tapaat oppaat...

Lue lisää

Kuinka paljon maksaa lastenrattaiden kuljetus lennolla?

Yleensä lastenrattaat kuljetetaan veloituksetta. Lue lisätietoja lentoyhtiösi kotisivuilta. ...

Lue lisää